عاشورایی شویم
 
 

سلام

میدونستین تو میدون اصلی تل آویو چه مجسمه ای هست؟

یه مجسمه که به صورت نمادین یادبودی از معوایه است که تو مقاله ای میخوندم که دلیل این کارشون رو خدمات زیاد معاویه برای تخریب ولایت و اسلام میدونستن

آما

وقتی نقشه سرزمین های تحت فرمان معاویه هنگام مرگش رو دیدم فهمیدم نه بابا.... این حرفا نیست....1 (28)1 (28)

سرزمینهای تحت سلطه معاویه از روز نیل در افریقا بوده تا خراسان ایران..

بعله... نیل تا فرات البته یه وجبم روش1 (22)1 (22)

تازه فهمیدم که دلیل علاقه اقایون صهیونیست به معاویه ملعون برای چیه؟
رویای دیرینه شون زمان اون تحقق پیدا کرده اما حیف که مسلمون بود ماویه1 (8)1 (8)(از زبون اونا گفتما)


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 1:19 :: توسط : تورج قیداری

تا به حال اسم تور لبنان به گوشتون خورده؟ چند ماه پیش تبلیغی مبنی بر ثبت نام کاروان دانشجویی سوریه از تلویزیون پخش شد... منم ثبت نام کردم.. القصه ما راهی این سفر زیارتی1 (8)سیاحتی1 (24) شدیم..

3روز سوریه 4روز لبنان..

توی سوریه مارو بردن هتل سفیر.. هتلی که به زعم خودشون هیچ ایرانی رو راه نمیده چون میگه ابرومون میره و هتلمون از ریخت میفته.. اما فقط دانشجوهارو راه میده اونم به گفته لیدرمون به التماس دونفر و دادن پورسانت حاضر میشن این هتل رو دانشجوهای ایرانی بدن..3روز قرار بود تو سوریه باشیم اما شد دوروز ونصفی چون نصف روز نیاز داشتیم تا با اتوبوس به لبنان بریم....

خلاصه میکنم

توی لبنان ماهارو چند جا بردن
1.هتلی در بیروت که مسئول هتلش مسیحی بود (که میشد هتلی در جنوب لبنان
که مسلمان و شیعه هستند انتخاب میشد) با یه حساب سر انگشتی میشد فهمید که چقدر در این هتل هزینه شد.. هزینه اینطوری بود که 36کاروان 120 نفری که برای هر نفر شبی 30 دلار هزینه میشد.. که روز اول ورود به سوریه به صورت دلار گرفته شد قبل از اونکه وارد اتاقهایمان شویم..
این هزینه نمیتواند هزینه این فیلم اخیر ضد ایرانی که در لبنان ساخته شد رو تهیه کنه؟

2. ما3وعده نهار در رستوران های kfc وmc (مکدونالد) خوردیم.... 1 (9) 36 کاروان 120 نفری سه وعده 9 دلاری هزینه یه ماه جنگ اسرائیل رو تامین کنه فک کنم1 (2)
البته خدایی خودم نخوردما هر چند خیلی دلم میخواست لامذهب چه بویی هم داشت

3.مارو میبردن فروشگاههایی که جنسای درجه چندم برای افراد کم بضاعت ارائه میکنن.. ما اینو از خود لیدر هم پرسیدیم که خودشون به این قضیه اذعان کردن1 (7) ما نفهمیدیم قشر دانشجو فرهیخته بودیم یا قشر بد بخت و بیچاره البته همه اینا پورسانتهایی برای لیدرهای ما داشتااااااا

4. روز اخر هم که برنامه نداشتن مارو داخل لبنان میچرخوندن لازم به ذکره که بگم لبنان از قم هم کوچکتره . مارو بردن سرمزار سیدخوله که هیچ سند تاریخی نداره بعد دیدیم نفر8دلار برای بازدید از قلعه ژوپیتر میگرفتند که اصلا لزومی نداشت و میشد به جای اون به سوریه برگریدم و زیارت هول هولیمون رو تموم کنیم...

این سفر میتونه انجام بشه اما اگه ه تو محله های شیعه نشین یا مسلمان نشین همه این هزینه ها رو انجام میدادیم به جای کمک به اسرائیل به حزب الله لبنان و شیعیان مظلوم لبنان کمک میکریدم..

وقتی حساب میکنی میبینی نفری 8 وعده نوشابه کوکاکولا و 3 وعده غذای کی اف سی چه هزینه عظیمی برای رژیم صهیونیستی به طور مستقیم و بقیه هزینه های غیرمستقیم جمع آوری میکند..

یه نکته قابل توجه...
ایا همبرگرهای گوشت سرو شده در کی اف سی  ذبح شرعی است؟ در یکی از سخنرانی های استاد شنیدنم که میگفت یکی از راهای گمراه کردن انسان همان لقمه حرامه..
ایا اگر کمک به اسرائیل رو نادیده بگیریم(البته مه نمیشه نادیده گرفت) این یکی از راهای ورود شیطان به ابدان شیعیان نمیتواند باشد؟



ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 1:17 :: توسط : تورج قیداری

 

فوری !! 40 روز دعا و تضرع و طلب جهانی برای فرج امام زمان (عج) (قرائت دعای عظم البلاء همزمان با اذان مغرب) از عاشورا تا اربعین با تایید علما و مراجع؛اجرای همزمان در کشورهای دیگر .. اطلاع رسانی کنید


ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 1:11 :: توسط : تورج قیداری

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 7767
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1